Underbar dag

Ojojoj vilket fint och härligt väder vi har haft idag, och såklart passande aktiviteter till det=)
Efter frukost begav vi oss på en långpromenad i det krispiga och soliga vädret, vi var ute och gick i 1 1/2 timma.
ca 10 min hemifrån stötte vi på en underbar snygg och fin kuperad dobberman. GAAASh vad snygg han var!
Tycker dett är så fint med kuperat samtidigt som jag inte tycker att det är rätt, lite kluven angående det..
Blev mäkta stolt över killarna som inte skällde eller morrade på dobbermanhanen=D success!
Så som belöning gick jag en skogsväg så de små fick springa lösa, det finns nog inte något vackrare än att se en dp sträcka ut sig och springa och leva livet.
Nä vi kom hem satte vi oss i vår inglasade altan aka pensionärs kuvösen och bara njöt av solen och värmen, vill ha mer av den varan=D man blir ju så glad och pigg av det för att inte säga hur mkt hundarna njuter av det=)
Nyss vart det spagetti och köttfärssås ala Robin, mmm säger jag bara.
Nu lockar soffan!

Kommentarer
Postat av: Anna, Jannis, Natalie

Hej på er! Nu behöver bloggen uppdateras med lite nya bilder haha... Hoppas allt är bra med er annars? Hur blir det med MAlmö?



Kram

2009-02-25 @ 23:13:04
URL: http://www.blackpearls.se
Postat av: Sara

Kul att du kikade in! :) några planer för utställningar?

kram Sara & Santos

2009-03-06 @ 11:40:08
URL: http://saantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0