Ett år!

Jääklar vad tiden har gått!! Idag har vi nämligen haft Djingis i ett helt år!!
Det är en stor grejj tycker jag. Så månag som sagt att jag inte skulle ha varken tålamodet eller orken att ha hund.
Tjii vad fel ni hade. Att skaffa Djingis och Zonic är det bästa som hänt mig, det har utvecklat mig som person.
Dessutom har man fått lära känna massa underbara människor och hundar.
Dagen till ära har jag och min lillasyster vart med hundarna på dp-träff, som vanligt lika trevligt men lite kasst väder vart det ju..duggregn och en pissblöt rastgård resulterade i dusch för båda killarna.
Men för Zonic var det faktiskt dags så mkt piss som han har luktat hahah sötnöten lyckas ju alltid stoppa in huvudet emellan säg en stolpe och Djingis medan Djingis pissar. så han får piss på sig..kanske inte så mkt åt ggn men i längden blir det ju en del..
Detta huvudinstoppande har även resulterat i att djingis pissar som en tik när Zonic är i närheten..haha men de är ju så underbara min toknötter, vill inte vara en dag utan dem!
flera jubileum ska det minsann bli, vi ska ju ha massa underbara år tillsammans=D=D
Juste ja..höll på att glömma. Jag och Zonic ska åka med min mamma och pappa till finland i sommar så i tisdags åkte vi till vetrinären för att få den första rabiessprutan.
Djingis får stanna hemma och hålla husse sällskap under sommaren då han jobbar.
Jag har eventuellt planerat in några utställningar i finland=D men vi får ju se frammot sommaren hur det blir och var vi ska ställa.
OOOHh jag längtar redan! Promenera i de finska urskogarna..haha men iaf på fälten bakom huset och sitta vid stranden
Ska bli så MYYS=D=D
Ne nu får det räcka för idag och så ska jag fortsätta lördagsmysa här hemma=D
Tjingtjing!

 


Kommentarer
Postat av: Sara Thorsell

Heeejsan! Härligt att se halvbrorsan, och vad skönt att du känner att hundarna är det bästa valet du gjort, jag känner detsamma med santos,han är det bästa "investeringen" jag gjortm och jag längtar bara efter en till!



hur sjuttan fick du till en sån snygg bild däruppe? Jag fattar inte blogg, men vill ha en på Santos där. Har du något tips på hur man gör? Jag är väl den otekniskaste människan som finns tror jag! haha.



/ Sara Thorsell & Andeless Ingo Johansson af Galador ( Santos )

2009-02-03 @ 16:31:55
URL: http://sarath.blogg.se/
Postat av: Sanna

Yes, nästan grannar! Kaske behöver ni ha lite nya promenadområden också ;-) Då är ni välkomna till våra nya områden så småningom.

2009-03-22 @ 00:47:57
URL: http://www.allie.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0