gooott!

Yes Yes Yes!
Jag har fått ett nytt jobb! äntligen slipper jag sälja på telefon och nu ska jag städa istället. Det är hur många gånger bättre, och i dessa tider får man ju ta de jobb som går. Har ju inte valmöjlighet att vraka och välja på jobb.

Idag har jag och killarna varit ute på en tvåtimmars promenad med Sophia och Cooper.
Riktigt trevligt och gött väder, vid nollan men det blåste inte och det händer ju inte så ofta =) så nu har jag två ordentligt trötta vovvisar här brevid mig, trött är jag med kanske ska ta en tupplur så att man orkar umgås med vännerna som kommer hit ikväll för att kolla på film.
Länge sen man orkat träffa folk som jag har gjort nu det senaste, men det börjar ju ljusna ute så det är väl det som det hänger på.

I veckan har det förövrigt inte hänt så mkt, promenader och träning som vanligt men annars inget anmärkningsvärt.
Hoppas ni ahr det gott där ute nu ska jag mysa med de bästa vovvarna=D Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0